2019. január 23., szerda

Másik levél dr. Kásler Miklós miniszternek és a megtisztelő válasz


1. ábra. A Balatonudvari Fövenyes lelőhelyről előkerült avar lépcsős toronytemplom-ábrázolás (eredeti megnevezéssel: a magas kő ábrázolása), amelyből a magyar hieroglif írás és a székely írás "m" (magas) és "harmadik k" () jele keletkezett


Tisztelt Kásler Miklós miniszter úr!

Gratulálok a kinevezéséhez, aminek őszintén örülök, mert ideje volt már igaz stílust vinni erre a területre. Felajánlom a segítségemet a magyar írástörténet (székely rovásírás és magyar hieroglif írás) terén adódó kérdések szakértő jellegű megválaszolásához. Szakirányú végzettségem nincs, de 48 évemet áldoztam a székely írás eredetének kutatására és - bocsásson meg a szerénytelenségemért - nincs senki, aki erről a szűk területről többet tudna nálam. Mindent persze én sem tudok.

Tucatnyi kötetem jelent meg e tárgyban, legutóbb a Magyar hieroglif írás című 
http://csinyalohaz.hu/index.php/cikkek/255-magyar-hieroglif-iras ), amelyből el fogok juttatni Önhöz egy tiszteletpéldányt a végzett munkám bemutatása céljából.

A segítségét kérem néhány, a területéhez tartozó kérdés megoldásában.

A Magyar Nemzeti Múzeumban letéti szerződéssel elhelyeztem egy régészeti korú leletet, amit az akkori főigazgató hun cikáda fibulának, az átvételi jegyzőkönyv pedig rovásírást hordozónak ismert el. Azóta nem hun, nem cikáda és nem fibula, rovásjeleket pedig nem látnak rajta. Ez csak részben tudható be a restaurálás ürügyével a múzeumban elvégzett barbár lereszelésnek, ami az egyik jelet majdnem teljesen megsemmisítette. Valójában nem is hajlandók rovásírást látni rajta, mert ez a szöveg magyarul szólal meg. Ha bebizonyosodik, hogy egy hun tárgyon magyar szöveg van, akkor abból a számukra nem kívánatos eredmény következhet. Például igaza lesz a genetikusoknak (és Önnek is), akik ugyanezt állítják. A múzeum főigazgatója legutóbb azt ígérte, hogy a Tudományos Tanács elé viszi a dolgot, de azóta sem tájékoztattak semmilyen eredményről. A letéti szerződés szerint közre kellett volna adniuk a leletről egy leírást egy tudományos folyóiratban, de ennek már vagy 8 éve és csak komolytalan és önellentmondó véleményekre voltak képesek. 

Kérem Önt, miniszter úr, legyen szíves vizsgálatot elrendelni ebben az ügyben - hiszen a régészeti leletek megrongálása bűncselekmény. Nem büntetőügyet szeretnék, hanem azt, hogy jelenjen meg végre egy tudományos igényű dolgozat erről a leletről egy tudományos folyóiratban a szerződésünk szerint és abban mutassák be a lelet eredeti, reszelés előtti állapotát valamint azonosítsák a jeleit a környezetben használt összes írás figyelembe vételével és próbálják meg el is olvasni mindegyik írás és nyelv alapján. Ezzel az a célom, hogy a tárgy bekerüljön a tudományos világ érvei közé és elvégezhesse azt a munkát, amire alkalmas: a magyar őstörténet egy részletének megvilágítását. Úgy gondolom, hogy a szerződéses fegyelem és a tudósi becsület a Magyar Nemzeti Múzeumra is kötelező, vagy annak kellene lennie. A múzeum alapító okiratában foglaltakkal az sem lehet összhangban, hogy - egy wikipédia-szerkesztő állítása szerint - valótlan érveket szolgáltattak a hun jelvény szócikkének kitörléséhez. 

Korábban több levelet is írtam a szakterületének, ígéretet is kaptam a megoldásra, de semmi nem történt. 

Vonatkozó olvasnivaló: 

MÚZEUMI MESE A RESZELŐNYOMOT HAGYÓ FOLYADÉKRÓL


A BUDAPESTI HUN JELVÉNY VASCSAPJÁNAK RÖGZÍTÉSE





A MAGYAR NEMZETI MÚZEUMBÓL IRÁNYÍTJA VALAKI A WIKIPÉDIÁS ROVÁSÜLDÖZÉST?

http://vargagezairastortenesz.blogspot.hu/2018/01/finnugraszok-iranyitjak-wikipedias.html



LOVÁSZ LÁSZLÓ, AZ MTA ELNÖKE NEM VÁLLALKOZIK TUDOMÁNYOS IGÉNYŰ VITÁRA A SZÉKELY ÍRÁS EREDETÉRŐL



Kérem egyúttal az általam felfedezett, a hunok által is használt magyar hieroglif írás méltó bemutatásának segítésére, hogy a nemzet tudomást szerezzen erről a kulturális teljesítményéről. Előadást, sajtótájékoztatót és kiállítást kellene szerveznünk, de ez csak állami segítséggel lehet megfelelő. Ha a Szent Koronának a Parlamentben a helye, akkor ehhez illően kell eljárni a koronán és a címerünkben szereplő magyar hieroglifákkal is. A címerünk hármas halma és kettős keresztje is ezzel az ősi (szójeleket és mondatjeleket alkalmazó) írással olvasható el Egy országa alakban, amit mai magyarsággal Isten országaként mondanánk. 

A megtisztelő figyelmét és a segítségét megköszönve üdvözli:

Varga Géza írástörténész

***

Tisztelt Varga Géza Úr!

Az Emberi Erőforrások Minisztériumának Miniszteri Titkársága megkeresését köszönettel megkapta, amely továbbításra került Dr. Horváth-Lugossy Gábor főigazgató úr részére. A válaszadásig kérjük szíves türelmét!

Tisztelettel:


http://www.szabolcs-cic.hu/sites/default/files/styles/large/public/field/image/emmi_logo.jpg?itok=zT28Z9zj



Emberi Erőforrások Minisztériuma
Miniszteri Titkárság
H-1054 Budapest, Akadémia u. 3.
Telefon: +36-795-12-00





***



Irodalom

Budapesti hun(?) jelvény bibliográfia








További blogbejegyzések

A Hazanéző 2018/1-2. száma
Alán amulett "nagy ős" olvasattal
A regölyi kétfejű sas hieroglifái
Révész Péter a székely írás krétai hieroglif kapcsolatairól
Alán amulett Föld hieroglifával
Alán amulett a jó Isten jelképével
Alán amulett a Lyukó országa mondattal
A honfoglaló magyarok nyelve és írásbelisége, Rajsli Ilona írásáról
Szabírok, kazárok és Csaba királyfi
Rézből készült alföldi pásztorgyűrű az Atya hieroglifával
"Tprus" (tapar us "szabír ős") mondatjel Czibor Imre tányérján
Kelemen Barnabás és Kokas Katalin koncertje a veleméri műemléktemplomban
Veleméri sindü hun jelképpel: a hieroglifikus egy sarok mondatjellel
II-IV. századi gyűrűkulcs Viminakumból a magyar hieroglif írás "jó" szójelével
Pécsi Árpád-kori gyűrű hieroglifákkal
Az MTA-nak nincs módszertana a székely írás eredeztetéséhez, mégis oktatni szeretné?
Egy rovológiai (magyar írástani) jelentőségű őrségi szállás
Veleméri rajzos sindük
Az égig érő fa ábrázolásai
Nimród tamga a veleméri Sindümúzeum szentgyörgyvölgyi csuprán
Az "Isten országa" kancsó a veleméri Sindümúzeumban
Kaitag szőnyegek magyar jelek párhuzamaival
A szentgyörgyvölgyi "négy jó" mondatos csupor
"Egy Lyukó" mondatjel egy veleméri rajzos sindün
Rovológia-és-kulinária
Attila itáliai hadjáratának kiinduló pontja az Őrségben
Magyar hieroglif írás és területfejlesztés
Az őriszentpéteri tál jelei
Püspöki Nagy Péter a Konstantin legenda avar írást említő részletéről
A braziliai Ingá-kő jelei
Elkerülhető-e a nagytakarítás az akadémikus áltudomány területén?
Elolvasható hun ékszer a "ragyogó, magasságos Khuar köve" mondatjellel
Tagar szarvasok "lyuk jel közepén lyuk" ábrázolási konvencióval
Varga Géza rovológus könyvei és néhány egyéb írása
A frankfurti botrány
"Kultúrpolitika" és rovásírás
Áprilisi tréfa-e a Magyar hieroglif írás?
Zsupos Zoltán téveszméje szerint a germán rúnából származik a székely írás
A coclé-kultúra Rá/ragyogó nevű istene
Egy régi coclé cserépedény világmodelljének magyar-azonos jelei
Panamai indián folyóisten magyar-azonos jelvénnyel
A marajó indiánok magyar-azonos jelei
A kazahsztáni "bajszos kurgánok" valójában elolvasható hieroglifikus geoglifák
Róna-Tas András szerint a latin írás hatott a székely rovásírásra
Otto von Sadovszky a kaliforniai ugorokról
Indián-magyar kulturális kapcsolatok
Perui aymará és quechua nyelvek uralaltáji nyelvi rokonsága
Egy őrségi szállás hieroglifakereső templomtúrája
A Yazilikaya-i hettita sziklapantheon sarok (sar Óg "Óg úr") mondatjelei
A szentgyörgyvölgyi Lyukó és ég jeles világmodell
A kácsi Lyukaskő hieroglifái
A Magyar Időknek fogalma sincs arról, hogy Mik vogymuk?
Bajánsenyei tejesköcsög szár "úr" hieroglifával
"Egy Isten" olvasatú tulipános sindü a veleméri Sindümúzeumban
Rovásjelekkel írt sarok szó a permi kultúrából
Hogyan lehet elolvasni egy hun csat egyetlen jelét?
A hun-magyar azonosság kérdését érintő cikkeim
Nemetz Tibor matematikus rovológiai jelentőségű valószínűségszámítása
Hieroglifikus "Magasságos Lyukó köve" mondat egy veleméri rajzos sindün
A volterrai "Ak ügy" mondatos etruszk váza jelei
A M. Pallottino által közölt etruszk váza jelei
Volterra etruszk múzeumának magyar jelek párhuzamával megírt vázája
Az Indus-völgyi kultúra magyar jelekkel elolvasható szarvasa
Magyar nyelvű pogány imaszöveg volgai Bolgárországból
X jeles veleméri rajzos sindü
Az afrászijábi Jóma úr földje világmodell magyar hieroglifikus szövege
Veleméri világmodell
Előadás a magyar hieroglif írásról a marcali Iparosházban
A budapesti hun(?) jelvény tájolása
Az ogur népnév hieroglifikus előfordulásai a Kárpát-medencében
Szkíta, hun, avar és indián piramisábrázolások maradéka a székely írásjelek között
Sumer-magyar jelpárhuzamok
Indián-magyar jelpárhuzamok
Hieroglifikus-birtokjeleink
A történeti hagyomány hasznosítása a székely írás eredeztetésekor
Az ősvallás tanúsága a székely írás kialakulásáról
Az ismert antik írásrendszerek jelszámának és a székely írás eredetének összefüggései
Mit mondanak az írás kőkori kialakulásáról a nyelvi adatok és viszont?
Őrségi látnivalók, különös tekintettel a rovológiai nevezetességekre
Elolvasható-kőkori-írásemlékek
Az írás monogenezisét (egy központból való elterjedését) feltételező álláspontok
Mit árul el az írás eredetéről az ismert korai írásemlékek időrendje?
Mit árul el az írás keletkezéséről az alapvető jelkészletünk korai elterjedtsége?
Mit árul el a Föld hieroglifa az írás keletkezéséről?
Honnan tudjuk, hogy a székely írás őse, a magyar hieroglif írás 50 000 éves?
Székesfehérvár mégis kulturális főváros lesz, csak nem Európáé, hanem a világé
Az énlakai Egy Isten mondatjel
A székely írás "us" (ős) jele
Veit Gailel a székely szó- és mondatjelekről
Vannak-e-szó- és mondatjeleink?
Hé MTA! A bolgároknál ez írás, nálunk meg nem, hiába tudjuk elolvasni?
Csótár Rezső pohara őrségi szárnyas napkorong mintával
A "tprus" (tapar us "szabír ős") mondatjel korai formai változatai
A magyar írástörténet egyetlen múzeuma: a veleméri Sindümúzeum
Czibor-Imre-világmodellje
Dana isten és magas szár kő Czibor Imre edényén
Rá napisten hieroglifájából székely "R" rovásbetű
"Ragyogó Jóma isten" mondatjel egy acoma indián edényen
A hieroglifikus jelekkel írt "Jóságos ragyogó Isten" mondat
Az Éden szó rokona-e az edény szavunknak?
A Bodrog alsóbűi rovásfelirat újabb olvasata: Lyukónak



A csempeszkopácsi templom, amelynek két csodaszép és tanulságos rovológiai nevezetessége is megtekinthető



A csempeszkopácsi templom kapubélletének Isten országa olvasatú hieroglifikus mondatjele



Ha Ön, kedves olvasó eddig eljutott a cikk olvasásával, akkor megérdemel egy kis ajándékot, egy különleges nyaralási ötletet.  Elfogadna olyan ajánlatot, amiben nem csak őrségi szállás, hanem némi kulturális csemege is van, ami nem kerül túl sokba? Akkor megtalálta! Ajánljuk magunkat! Ez persze nem mentes minden önérdektől, viszont kétségtelenül egyedi. Az általunk javasolt őrségi szálláson a magyar hieroglif írásról is folytathat eszmecserét, nem is beszélve a Sindümúzeum díjtalan meglátogatásáról az itt eltöltött nyaralás alkalmával. S mindez (a beszélgetés és a Sindümúzeum is) teljesen díjtalan. Amennyiben Ön az őrségi szállás félpanzióvalőrségi szállás medencévelőrségi szállás SZÉP-kártyávalőrségi szállás Őriszentpéteren, netán az őrségi szállás Szalafőn skeresőkulcsok mentén keres magának egy őrségi lakosztályt, vagy őrségi szálláshelyet az írástudomány és a szép táj mellé, akkor mi tudjuk ajánlani a legkedvezőbb megoldást! Az írástörténet és az őrségi jelkincs iránt érdeklődő igényesek, mint feltehetően Ön is,  aligha találnak jobbat a veleméri Cserépmadár szállás és Csinyálóháznál, e jellegzetes őrségi szálláshelynél, mert írástörténész által működtetett Cserépmadár szállás és Csinyálóház Veleméren is csak egy van. Igazán kár lenne haboznia, inkább hívja a 06(20)534-2780-as telefonszámot a rovológus által vezetett őrségi szállás lefoglalása végett!




Onogesius hun vezér szobra a Csinyálóház (egy különleges őrségi szállás) alatt áll és vár a Teremtővel való koccintásra


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése