2021. május 17., hétfő

Balatonújlak Kukorica Csárda

A Budapestről a veleméri Cserépmadár szállás és Csinyálóház (egy különleges őrségi szállás) felé tartók esetleg éppen déltájban, éhesen érkeznek a Balaton e délnyugati szegletéhez. Én magam többször jártam már így, ezért ismételten kipróbáltam az M7-estől nem messze lévő Balatonújlak éttermét, a Kukorica Csárdát. A csárda vállalja, hogy ez egy magyar étterem, ennek megfelelő a kínálata is. A heti menűt itt lehet megtekinteni. A környékbeli vállalkozók és értelmiségiek kedvenc éttermének tűnik, de a balatoni turizmus vándorai is megtalálhatók az asztalok mellett. Minden arra járó bátran kipróbálhatja, mert kellemes a környezet, figyelmes a kiszolgálás, friss, finom, elegendő mennyiségű és megfizethető az étel.  Külön megdobogtatta a szívemet, hogy a portán ki van tűzve a magyar zászló is. Hétvégeken cigányzene. Mindenkinek ajánlom! 


Balatonújlak, Kukorica csárda 

8712 Balatonújlak, Balaton u. 80.

Tulajdonos: Horváth Attila

Tel: (30)979-7825

www.kukoricacsárda.hu













2 megjegyzés:

  1. Amíg az ebédre vártam, írástörténeti szakirodalmat olvasgattam.

    VálaszTörlés
  2. Köszönet az ajánlásért , ha egyszer arra járnék , biztosan betérek majd !

    VálaszTörlés