2020. március 4., szerda

Hiteles turulábrázolások (cikk és videó)



2020. február 12-én került sor az előadásra, amelyet Kovács-egri Tibor grafikusművész, az X-tévé főszerkesztője vett fel videóra és tett fel a netre, ahol (az alábbi linkre kattintva) teljes terjedelmében megtekinthető. 


Az est házigazdája Bárdosi Ferenc volt, az Attila hotel tulajdonosa. A lehetőséget, valamint a kitűnő operatőri és szerkesztői munkát ezúton is köszönöm nekik! 

A témát korábban a blogomban is tárgyaltam. Akinek a blog olvasása jobban megfelel (mert pl. a képeket felnagyítva alaposabban szemügyre lehet venni, vagy ki is lehet másolni) az kattintson az alábbi linkre: 



A cikket időnként kiegészítem újabb leletekkel ás felismerésekkel, ezért - akit a téma jobban érdekel - ezt is elolvashatja, esetleg ismételten is.







Ne fogadjon el utángyártott, sérült csomagolású, vagy rosszarcú eladó által kínált Cserépmadár szállás és Csinyálóházat! Rovológus által vezetett hiteles őrségi szállás csak nálunk!  



Kétségtelen, hogy elfogult vagyok, mert teljes szívemből szeretem az Őrséget és a szállásunkat, de Ön is így járhat, ha egyszer nálunk nyaral! Hívja most a 06(20)534-2780-as telefonszámot!


2 megjegyzés: