2019. szeptember 8., vasárnap

Friedrich Klára most Záhonyi Andrást osztja ki

A Szent Istvánnak tulajdonított hamis rovásüldöző rendelet kérdését egyesek nem hajlandók tisztázottnak tekinteni. Időről-időre újra felbukkan ez a szomorú téma a közbeszédben és szükségtelenül rontja az együttműködés esélyeit, amelyre pedig szükség lenne. Mikor jön el az az idő, amikor már nem kell beszélnünk erről a szégyenletes hamisításról s nem azok kapnak hideget és meleget a hamisító helyett, akik leleplezik és a helyére teszik a helyzetet? Persze a kérdés költői, mert tudjuk, hogy amíg emberi butaság, irígység és hazudozás létezni fog, addig az ehhez hasonló ostoba polémiák is folytatódnak. 

Tehát - a jelek szerint - örökké.



1. ábra. A Szent István idejében készített koronázási palást részlete a szójeles Magasságos atya mondattal, a székely írás "m" és "ty" rovásbetűinek hieroglifikus megfelelőivel - ezek kizárják, hogy Szent István rovásüldöző rendeletet adjon ki


Az alábbi levelet kaptam Záhonyi Andrástól, a sumér és a székely írás kutatójától. Ő azzal írta be a nevét az íráskutatás történetébe, hogy végre hihetően fejtette meg a tatárlakai táblák jeleit. Következzen tehát a levél:



Kedves Géza!

Mi a véleményed?


1., Friedrich Klára ...  "hazugnak", "tolvajnak" nevez engem (www, Dobogó, Forrai-honlap).


https://magyarmegmaradasert.hu/kozerdeku/item/5091-z


A hozzászólásom is olvasd el. l. sz.!

Üdv.: András



2. ábra. A koronázó palást másik részlete a Ten országa mondatjellel


A kérdés érdemi részére most nem térnék ki, mert azt éppen elégszer elmondtam már. Aki kíváncsi rá, elolvashatja az irodalomjegyzékben felsoroltakat és komolyan veheti.  



Annyit azonban el kell mondanom, hogy Záhonyi András - természetesen - nem hazudott Forrai Sándorról és nem érdemelte meg a Klárika által neki kiosztott jelzőket. A Forrai Sanyi bácsi által elkövetett hiba leleplezésért rám meg a gazember jelzőt osztotta ki annak idején ez a gondolkodást megelőzően jelzőket osztogató kutatótársunk. 

Ha a nyájas olvasó el szeretne igazodni az egymásnak ellentmondó jelzőosztogatásokban, akkor olvassa el az alábbi irodalomjegyzékben szereplő írásokat! Addig is, ökölszabályként használhatja azt, hogy amit Friedrich Klára mond, vagy ír, annak jórészt az ellenkezője szokott igaz lenni. Különösen így van ez, ha Mandics Györgynek is hasonló a véleménye.


Újabb levél részlete Andrástól


Kösz a gyors választ, Géza!


Azért csak Csontost és Püspökit említettem, mert a DEMOKRATÁban ők írtak. Nem akartam újabb frontot nyitni a neved említésével -- inkább általuk is elismert kutatókat próbáltam idézni. Egyébként a linkben megadott vitában Te is szerepelsz, mint "tanú".



András



Válaszlevél


Kedves András!

A Demokratában elsőként az én cikkem jelent meg, csak arra válaszoltak a többiek. S később, a megkezdett munkát folytatva, a teljeskörű bizonyítást is én végeztem el. Ha ezt nem csinálom, akkor ma is azt szajkózza a sok seggfej, hogy Szent István üldözte a rovásírást. Püspöki Nagy Péter is az én kérésemre tartott előadást az általam szervezett előadássorozatban. Előadásának szövegét csak onnan ismerheted (a könyvemből közölte később fű, fa és virág). Az igazsághoz tartozott volna a végzett munkám megemlítése. A nevem említése egyébként sem nyithat frontot, mert ugyan miért nyitna? Azért, mert a fél országot hülyítették el egyesek s én voltam az, aki észhez térítettem a tömeget? A hamisítóknak és az országot félrevezető hazudozóknak kitüntetés és elismerés jár, aki meg a tudományos tisztázás munkáját elvégzi, azt meg félsz megemlíteni is?  Szedd már össze magadat, kedves András, mert fordítva ülsz a lovon!  

S miért nem veszi észre senki sem, hogy Szent István tárgyain hemzsegnek a magyar hieroglifák (a székely írás előzményei)? Ennyire alacsony az IQ-ja mindenkinek? 

Senkit sem kellene érdekelnie annak, hogy egyesek kiket ismernek, vagy nem ismernek el. A tudományos érték és az igazság nem népszavazáson áll, vagy bukik, hanem tényeken. Ha engedsz a megalapozatlan értékítéletüknek, akkor ok nélkül - sőt, az e kérdésben nyilvánvaló érdemeim ellenére - ledegradálsz. Nem adtam rá okot sem neked, sem másnak, viszont magadat lejáratod vele. Az általam elvégzett munka eredményét nem oszthatod ki másnak, mert én dolgoztam meg érte.

Üdvg!


Irodalom

Varga Géza: A székelység eredete (Írástörténeti Kutatóintézet, Budapest, 1999.)

Varga Géza: Szent István és a rovásírás, a hamis rovásüldöző rendelet leleplezése


Makkay János: Csallány Dezső megkísértése a rovásírással, A nyíregyházi Jósa András Múzeum évkönyve (44), Nyíregyháza 2002. 


Friedrich Klára: Záhonyi aljas hazugsága Forrai Sándorról













A veleméri műemléktemplom, amelynek két tanulságos rovológiai nevezetessége is megtekinthető


Az írástörténet és az őrségi jelkincs iránt érdeklődők  aligha találnak jobbat a veleméri Cserépmadár szállás és Csinyálóháznál, e jellegzetes őrségi szálláshelynél, mert írástörténész által működtetett Cserépmadár szállás és Csinyálóház Veleméren is csak egy van. Igazán kár lenne haboznia, inkább hívja a 06(20)534-2780-as telefonszámot a rovológus által vezetett őrségi szállás lefoglalása végett!






A szállásnak nevet adó veleméri cserépmadárka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése